??

Saturday, February 4, 2012

Sedih

04/02/2012

Pagi2 aku dikejutkan dengan berita tentang pemergian jiran yg dulunya rapat dengan aku..

Cerita nya mcm nie..
Jiran aku nie ada anak 4org..3 laki n 1 pompuan..
Aku kira rpat jgak la dgn fmily dorg nie..
Tpi biase lar , biler da besa.. Masing2 segan nak tegur..
Lgpn lpas adk die abes spm , xegt tahun bler.. Dorang skeluarge berpindah ke Bangi.
Then baru2 nie, dorang tengah punggah barang2 kt umah lame dorg yg sederet dengan umah aku..

Aku n akak ternampak salah sorang anak jiran aku nie. Kitorang pngil die abang Shah je..
Baru je jumpa, dpat berita dari ejat yg die meninggal .
Punca die sebab asma..

Sumpah ! Aku sedih , baru nak rapat balek .. Tpi die da pegi..
Cept nyer ya Allah ..


Ya Allah ..
Beri kami cahaya penerang kala gelapnya hati..
Hati kadang2 terlupa dan terlena ..


No comments:

Post a Comment