??

Monday, October 17, 2011

Genting Time !=D

Bermulalah penceritaan sy pada kali ini ..

Pada hari Sabtu & Ahad yg leps b'samaan 15 & 16/10/2011 , kami telah menghadirkan diri di Genting Higlands & kami tidk mlepaskn pluang untk bermalam disana ..
( Amcm ?? Skema x klau aku tlis stiap post aku mcm nie )
Ok2 , kter g ke topik yg asl ..huhuhu

Aku,adk brdik n fmly MakCik aku bercuti ke genting ...
Kitorg spend time together , tinglkn mslh2 kt KL ..

Ya i know my mum bru je brangkt ke Tanah Suci Mekah b'brape ari yg lps ..
Tp bnde nie kitorg da plan be4 my mum dpt surt dri Tbung Hji ..
Kitorg da booking bilik , da byr sume da ..
My mum pn sruh kitorg pgi je ..

Nak d'jdikn crite , kitorg pn pgi la jgk ..
Da balek pn n skang da kt ofis pn ..
Biase la , pgi Genting main prmainan yg MEMBUNUH prasaan la ..
Aku dgn knon nyer nk branikn diri , pgi la naek rolller coaster la , solero la ..
Hape la .. Pastu ok mngucap time kt ats tu ..hahahaha..

Mls aku nak cter pnjg2 ..
Aku akn sajikn korg dgn gmbr2 yg kitorg amek kt sne ...=D

Berakhirlah penceritaan saya pada kali ini ... 

B'Henti sbntar be4 smpai ats 

Ehmm..Ntah

Time nk check in hotel












Siblings !




Da2 la , takkan sume gmbr aku nk msokkn .. Xreti byk plak ann ..

No comments:

Post a Comment