??

Tuesday, September 27, 2011

Sahabat

Hari nie aku rase mcm smthing not rite ..
Rase xslese n sume nyer la .. 

Tapi ade la sorg sahabat aku nie sudi dgr mslah aku skang nie ..
Dulu aku dgr mslah die , now turn die plak..

Sory la Dut , kau trpkse dgr mslh ak , mslh pn psl reltionship ..
Sory again klo aku mnyushkn ko Dut ..
Even time skola aku kcau kau Dut , tp aku syg gler kt ko weyh !
Sriusly , aku mls nk pji kau lbih2 Dut .. Nanti kau bngga plak kn .. Hahaha =D

Kau thu klemhn aku kn Dut ?? Aku hrap kau xla mnyampah ea ..
Kau jgk sorg yg kuat Dut , Aku taw kau byk kli d'pergunakn dgn makhluk yg b'name mnusia n berbeza jantina .. Tp ko still rleks , even aku tau kau nak nanges ..

Aku da la xbole tgok org nanges .. Bnci aku tau !
Pasnie , kau ke aku ke xbole nanges2 lg taw ..
Nanti kite da xCOMEL gituuuuuu ~~~~~~~~~~~~

TENKS Again GENDUTT !!!

No comments:

Post a Comment